Spørgsmål & Svar


Spørgsmål vedr. boligsøgning

· Hvordan anvender jeg BoligHit.dk?
· Jeg har tilmeldt mig, men ikke modtaget mit kodeord - hvad gør jeg?
· Jeg kan ikke logge ind - hvad gør jeg?
· Jeg har ikke kreditkort. Kan jeg betale på en anden måde?
· Jeg kan ikke kontakte annoncører - hvad gør jeg?
· Nogle af de annoncører jeg kontakter svarer ikke på min henvendelse - hvad gør jeg?
· Jeg har kontaktet en udlejer. Boligen er allerede udlejet - hvad gør jeg?
· Hvorfor er der ikke telefonnummer på alle annoncer?
· Kan jeg kontakte BoligHit.dk, hvis jeg ønsker yderligere oplysninger om en bolig?
· Hvordan ændrer jeg mine personlige annonce?
· Hvordan sletter/inaktiverer jeg min annonce?
· Jeg kunne ikke finde svar på mit spørgsmål - hvad gør jeg?

Hvordan anvender jeg BoligHit.dk?
BoligHit.dk er blandt Danmarks førende aktørere på Internettet med hurtig og effektiv udlejning af lejeboliger. Vi samarbejder med en række ejendomsmæglere, ejendomsselskaber, udlejningsfirmaer og private udlejere. På BoligHit.dk tilmeldes der hver måned mellem 300-700 boliger til leje. Du kan søge på alle annoncer uden at være tilmeldt på BoligHit.dk. Adgang til kontaktinformationer på vores annoncer kræver tilmelding på BoligHit.dk. Via følgende links kan du anvende vores service:

  • Søg efter lejeboliger
  • Opnå øjeblikkelig adgang til alle udlejningsboliger på BoligHit - Tilmeld dig som boligsøgende

Jeg har tilmeldt mig, men ikke modtaget mit kodeord - hvad gør jeg?
Specifikt for brugere af Hotmail og andre webbaserede mailprogrammer. Hvis du ikke har modtaget dit kodeord og brugerid kan det skyldes at du anvender en hotmail. Vi anbefaler at du checker de mails som din hotmail har frasorteret på det tidspunkt hvor du har tilmeldt dig på BoligHit.dk. Mailen med brugernavn og kodeord bør ligge i "junk-mail" inboksen på hotmailen. Kan du stadig ikke finde dine loginoplysninger, kan du kontakte os via vores kontaktformular. Hvis du kontakter os via mail, bedes du skrive dit navn, efternavn, adresse (vejnavn, nr, postnr, bynavn), således vi lettere kan finde dine oplysninger i databasen.

Jeg kan ikke logge ind - hvad gør jeg?
Prøv at lukke dit browservindue og start igen. Tjek at du indtaster dit kodeord og brugerid korrekt (ingen blanke mellemrum før eller efter indtastede kodeord og brugerid). Har du glemt dit kodeord, kan du kontakte os via vores kontaktformular.

Jeg har ikke kreditkort. Kan jeg betale på en anden måde?
Har du ikke Dankort, Visakort eller andre kreditkort, kan du betale via bankoverførsel: Du indbetaler ved at overføre kr. 249 til følgende konto i Den Danske Bank. Kontonummer 0010931819, registreringnummer 3201. Overfører du pengene via Den Danske Bank kan vi se din indbetaling med det samme. Sker overførslen via et andet pengeinstitut kan der gå op til 4 bankdage før vi kan se din indbetaling. Din adgang åbnes, når indbetalingen kan ses på vores konto. Påfør venligst dit navn og efternavn med indbetalingen. Når pengene er overført, bedes du kontakte os via vores kontaktformular. Herefter vil vi aktivere din annonce og vende tilbage via mail med dine logininformationer.

Jeg kan ikke kontakte annoncører - hvad gør jeg?
En række af vores annoncer har skjulte kontaktinformationer. For at opnå adgang til disse kræver det loginoplysninger. Hvis du opretter en annonce som boligsøgende har du mulighed for at kontakte alle annoncører. Tilmeld dig som boligsøgende.

Nogle af de annoncører jeg kontakter svarer ikke på min henvendelse - hvad gør jeg?
Vi anbefaler altid vores kunder at de skriver en fyldestgørende annonce når de henvender sig til udlejer eller sælger af en bolig. Skriv så mange relevante informationer om dig selv som muligt. Herved har udlejer nemmere ved at vurdere din henvendelse. Vi anbefaler ligeledes at du altid husker at skrive dit telefonnummer og email når du henvender dig til udlejer. Er der telefonnummer på annoncen, vil det ofte være en fordel at ringe til annoncøren.

Jeg har kontaktet en udlejer. Boligen er allerede udlejet - hvad gør jeg?
Har du kontaktet en udlejer hvor boligen allerede er udlejer, så vil vi gerne høre fra dig. Boligen skal slettes således vi undgår unødvendige henvendelser. Du bedes kontakte os via vores kontaktformular og oplyse hvilken bolig det drejer sig om (sagsnr eller adresse).

Hvorfor er der ikke telefonnummer på alle annoncer?
Flere annoncører ønsker ikke at oplyse telefonnummer på deres annoncer. Dette kan skyldes, at annoncøren ønsker at gennemgå alle henvendelser i ro og mag inden denne tager aktion på henvendelserne.
Størstedelen af annoncører oplyser en e-mail i forbindelse med oprettelse af annoncen. Du kan derfor oftest kontakte annoncøren via email.

Kan jeg kontakte BoligHit.dk, hvis jeg ønsker yderligere oplysninger om en bolig?
BoligHit.dk kan desværre ikke være behjælpelig med yderligere oplysninger end dem der allerede er oplyst i annoncerne. Det er annoncøren som vælger indholdet i en annonce. Nogle af vores annoncører vælger at skrive en lille annoncetekst mens andre vælger en uddybende annoncebeskrivelse. Når du henvender dig til annoncøren kan du bede om yderligere information.
Alt kommunikation med annoncøren foregår via email og/eller telefon.

Hvordan ændrer jeg mine personlige annonce?
Ønsker du at ændre din personlige annonce, skal du logge ind på annoncen. Du kan logge ind via menubjælken for oven. Her kan du blandt andet ændre annonceteksten på din annonce.

Hvordan sletter/inaktiverer jeg min annonce?
Ønsker du at inaktivere din annonce skal du logge ind med dit kodeord og brugerid. Derefter kan du klikke på ”når boligen er fundet”.
Har du problemer med at inaktivere din annonce, er du velkommen til at kontakte os via vores kontaktformular. Oplys venligst hvilken annonce det drejer sig om, så skal vi slette annoncen for dig. Du bedes oplyse navn, adresse, postnr, email.

Jeg kunne ikke finde svar på mit spørgsmål - hvad gør jeg?
Du er altid velkommen til at kontakte os via vores kontaktformular. Har du ris eller ros hører vi også gerne fra dig.

 
Luk vindue
Brugernavn:
Kodeord:
Glemt?
Søg Log ind